Elegancia: a tisztelet megnyilvánulása, vagy felesleges képmutatás?

Néhány bekezdésnyi gondolat-folyam, mert a blogíró is csak ember…

 

Előfordul, hogy az ember előre elhatározza, hogy egy adott témáról fog írni, és aztán elkezdi gyűjtögetni a mondanivalóját, hogy kikerekedjen belőle egy jó kis történet. Ezúttal nem ezért „ragadtam tollat”… Elnézést, hogy ezt a kifejezést használom, de én a „régi szép időkben” valóban tollal vetettem papírra a gondolataimat, és ez nyomott hagyott a stílusomon… Tehát, ezúttal azért írok, mert valami nagyon kikívánkozik belőlem.

 coffee-composition-desk-1766604.jpg

Nevezetesen arról van szó, hogy a VIP flottát bemutató Facebook posztok alatt megjelent néhány olyan negatív megjegyzés, amit nem igazán tudtam hova tenni. Mivel az én megosztásom után – tehát az én ismerősöm által –, íródott az egyik ilyen hozzászólás, ezért volt alkalmam, hogy egy privát chat ablakban udvariasan megkérdezzem, hogy mégis mire véljem ezt a megnyilvánulást?

A poszthoz választott kép, és vele összhangban a szöveg is arra hívja fel a figyelmet, hogy az üzleti életben milyen nagy jelentősége van az elegáns megjelenésnek, a partnerre gyakorolt hatásnak. Ennek a benyomásnak fontos része az autó is, amivel érkezel. Hát erre sikerült valakinek azt megfogalmaznia, hogy "elég szomorú, hogy az emberek csak a külcsín alapján ítélik meg a másikat, és hogy sok fiatal, apuci kocsijával menősködve igyekszik felhívni magára a figyelmet". Hogy jön ez ide? – kérdem én. Mi köze a Homan Transport VIP szolgáltatásának ahhoz, hogy „nyikhaj kölykök” (idézet a hölgy válaszaiból) mit csinálnak a szülők autójával?

Megmondom őszintén, hogy a beszélgetés során – bár az elején igyekeztem maximálisan udvarias hangnemet használni –, elég messzire jutottam a kedvességtől. Egészen odáig, hogy a végén már azt javasoltam, hogy: „Akkor nyilván egy színházi előadásra is teljesen megfelel a mackónadrág vagy az otthonka, hiszen minek a felesleges magamutogatás?”

 crazy-3126441_1920.jpg

Minek az elegáns, tiszta autó, és a jó megjelenésű, fess sofőr? Minek egyáltalán nekem – ha történetesen én megyek üzleti találkozóra –, elegáns ruhát felvenni, ha amúgy farmerben szoktam járni? Sőt, tovább megyek! Ha egyébként egy sima hétköznap előfordul, hogy délutánra már ebben a nyári melegben megizzadok a munkában, akkor ne játsszam már el egy üzleti találkozó kedvéért, hogy akár 16 órakor is frissen és üdén tudok megjelenni valahol! Száz szónak is egy a vége, azt javasoltam a hölgynek, hogy ha ő megy valahova, ahova egyébként illene kiöltözni, akkor ne csináljon magából bohócot, azzal, hogy elegáns ruhát vesz fel, mert ez (az ő nézőpontja szerint) képmutatás lenne! És főleg:


hqdefault.jpg

Azok számára a blog olvasók számára, akik inkább az én álláspontomat érzik közelebb magukhoz, továbbra is szívesen áll rendelkezésre a Homan Transport VIP flottája.

Mivel még jó néhány hétig tart a nyári esküvői szezon, ezért ezúttal kiemelnénk 3 szolgáltatást, melyhez az elegáns Mercedes autókból és kisbuszokból, valamint 4 Renault Traffic-ból álló flottánkat vehetik igénybe.

 

Esküvői személyszállítás

Egy esküvőnek van számos olyan mozzanata, amit jó előre megterveznek, és menetrendszerűen zajlik. Ugyanakkor mindig akadnak váratlan helyzetek, melyek megoldásához szükség lehet egy profi csapatra.

A Homan Transport sofőrjei kellő rutinnal és empátiával kezelnek minden helyzetet, és akár egész éjszaka rendelkezésre állnak.

 

Legénybúcsúk

A fergeteges éjszaka két fontos kelléke: Tágas kisbusz, és egy megbízható sofőr. Ami a Homan buszban történik, az a Homan busz titka marad. 
A programtervezésben is teljeskörűen tudunk segíteni, profi szakemberek bevonásával.

 

Leánybúcsúk

Egy igazán csajos, bulizós estét szeretnétek csapni, melyen bármi megtörténhet? Benne vagyunk! Tágas kisbusszal, megbízható sofőrrel, ajándék pezsgővel garantáljuk, hogy ez a feledhetetlen éjszaka örök emlékké válik a résztvevők számára!
Igény esetén teljeskörű programtervezésben is segítünk, profi szakemberekkel együttműködve.